Krizni menadžment je proces kojim se organizacija štiti od izvesnih nadolazećih promena koje prete njenom opstanku i vitalnim interesima. Svaka kriza ima tri osnovna zajednička elementa, a to su:
- Pretnja po organizaciju;
- Element iznenađenja;
- Kratak period odlučivanja.
Za razliku od upravljanja rizikom koji podrazumeva procene potencijalnih pretnji i pronalaženja najboljih rešenja da se opasnosti eliminišu ili zaobiđu, kod upravljanja krizom organizacija se već susrela sa datom pretnjom i mora imati odgovor na sve faze njenog ostvarenja, računajući i fazu oporavka.
Uspešnost kompanije u suočavanju sa različitim događajima zavisiće od kvaliteta njenog tima za krizni menadžment, podjednako kao i od dobro obavljenog prikupljanja i bezbednosne analize informacija.
Moderno poslovanje neizostavno nameće obavezu vlasnicima kapitala da u svojim kompanijama formiraju grupe ili odeljenja za krizni menadžment, čime obezbeđuju održivi razvoj i u momentima kompleksnih internih i eksternih promena.
Absolut Support je specijalizovan da Vam pruži adekvatnu podršku u svim vanrednim situacijama i periodima krize kada Vaša organizacija zahteva korenite promene, nova rešenja i brzu reakciju u cilju prilagođavanja novonastalim okolnostima.
Sposobnost liderstva, stabilnost ličnosti i odlučnost su potrebne veštine koje treba da poseduje menadžer koji želi da upravlja krizom. Međutim za organizaciju nije dovoljno da poseduje samo jednog menadžera sposobnog i obučenog da se nosi sa kriznim i vanrednim situacijama, već da ima oformljen i proveren tim koga karakterišu visoke organizacijske performanse i sposobnost za rad pod izrazitim pritiskom. Takođe, neophodno je da svi potencijalni članovi tima budu testirani u simulaciji krizne situacije, radi procene njihovih reakcija u nepredviđenim okolnostima i selekcije izvršilaca koji mogu da sprovode mere kriznog menadžmenta.
Izbor ljudi sa odličnim predispozicijama za krizni menadžment nije dovoljna garancija uspeha. Njihova edukacija je od suštinskog značaja i stoga smo pripremili program grupne (timske) obuke, jer je interakcija između članova tima vitalna komponenta kriznog menadžmenta. U sadržaj obuke uključene su i određene teme koje teorijski obrađuju tipove kriza, metodologiju upravljanja krizama, studije slučaja i posebno dobrih primera uspešne prakse u sprovođenju kriznog menadžmenta.
Promena pristupa krizama od strane kompanije, zahteva trajnu posvećenost menadžmenta ovom pitanju i mi kao pouzdan partner pružićemo Vam podršku u sledećim segmentima:
- Uvođenje kriznog menadžmenta kao funkcije u organizaciju;
- Formiranje tima za upravljanje krizama;
- Identifikovanje potencijalnih kriza i pretnji;
- Izrada kriznog plana i pratećih procedura;
- Edukacija i trening / simulacija vanredne situacije;
- Krizna komunikacija i PR;
- Procena i kontrola štete sa merama sanacije.